Social media kost tijd?

door webredactie / 10 april 2015 / Geen reacties

Samenwerken en communiceren ook

Zet je social media in op het werk? Op donderdag 16 april geven Jeanet Bathoorn en Denise Hulst hierover twee webinars. Het thema is: ‘Het kost zoveel tijd!’

Je hoort het vaak als het gaat om de inzet van social media op het werk. Het kost zoveel tijd! En dan zegt Denise: ‘Samenwerken en communiceren kost ook tijd.’ Jeanet zegt het nog simpeler: ‘Werken kost tijd.’

Veel werknemers willen niet aan de social media. Omdat het tijd kost. En omdat ze niet weten hoe het werkt. E-mailen kost ook heel veel tijd, want de meeste mensen weten niet hoe slimme functies in Outlook werken … wat hen dus uiteindelijk heel veel tijd kost.

Maar een beetje slim omgaan met social media, dat kan al gauw een heleboel tijd besparen. Tijd die je niet hoeft te besteden aan e-mail, wat bij uitstek een onderhoudsintensieve tool is. Dat geldt minder voor social media.

Social media komen zeker bij Het Nieuwe Werken goed van pas. Bij deze manier van werken zet je over het algemeen namelijk verschillende tools in. Daarbij kan slim gebruik van social media de inzet van e-mail behoorlijk verminderen. Denise en Jeanet kunnen je daar meer over vertellen tijdens hun webinars.

De webinars worden gehouden op 16 april. Ze zijn gratis en duren ongeveer een uur. Je kunt kiezen uit twee tijdstippen: 12.00 uur en 20.00 uur.

Wil je meedoen? Hier kun je je aanmelden.